Arriba la 5a edició de les assemblees de 'Gent del Barri'
Sant Andreu de Llavaneres / Març 2022

La jornada se celebra el diumenge 15 de maig de 9.30 a 14 hores, als jardins de Joaquim Passi. Els veïns i veïnes interessades poden enviar la seva pregunta per als regidors fins al dia 6 de maig, mitjançant el formulari que es troba al web municipal. El dia de la trobada rebran la resposta de forma presencial.
La iniciativa de 'Gent del Barri' va néixer la tardor del 2019 i a causa de la pandèmia de la Covid-19 aquella primera assemblea va ser l'única que fins ara s'ha celebrat en format presencial, la resta han estat telemàtiques: «dos anys després recuperem la presencialitat i el que hem fet és sacsejar una mica el format, ja que ens feia molta il·lusió poder tornar a tenir contacte amb tota la gent», diu el regidor de participació a l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres, Gerard Viladomat. I afegeix: «el que hem fet és, a diferència de les sessions que fèiem en format en telemàtic que era una assemblea de barri cada dia de la setmana, o a diferència del que vam fer el 2019 que vam anar a tots set barris en dies diferents, aquesta vegada hem decidit congeniar-ho tot en un mateix dia i en un mateix espai, als jardins de can passi i fer una mica de festa».
A diferència d'altres edicions, la jornada es dividirà en tres parts: les assemblees de barri -amb el mateix funcionament que les anteriors-, les taules sectorials -per aprofundir i debatre sobre qüestions d'actualitat de temes concrets- i el final de festa, amb música i refrigeri. A més, entre les dues sessions de treball, hi haurà una pausa-cafè.